Нові надходження книжок до бібліотеки:

  • 1 (1)
  • 1 (12)
  • 1 (13)
  • 1 (14)
  • 1 (15)
  • 1 (16)
  • 1 (17)
  • 1 (18)
  • 1 (19)
  • 1 (2)
  • 1 (10)
  • 1 (11)
  • 1 (20)
  • 1 (21)
  • 1 (22)
  • 1 (23)
  • 1 (24)
  • 1 (25)
  • 1 (26)
  • 1 (27)
  • 1 (28)
  • 1 (29)
  • 1 (3)
  • 1 (30)
  • 1 (31)
  • 1 (32)
  • 1 (33)
  • 1 (34)
  • 1 (35)
  • 1 (36)
  • 1 (37)
  • 1 (38)
  • 1 (39)
  • 1 (4)
  • 1 (40)
  • 1 (41)
  • 1 (42)
  • 1 (43)
  • 1 (44)
  • 1 (45)
  • 1 (46)
  • 1 (47)
  • 1 (48)
  • 1 (49)
  • 1 (5)
  • 1 (50)
  • 1 (51)
  • 1 (52)
  • 1 (53)
  • 1 (54)
  • 1 (55)
  • 1 (56)
  • 1 (57)
  • 1 (58)
  • 1 (59)
  • 1 (6)
  • 1 (60)
  • 1 (61)
  • 1 (62)
  • 1 (63)
  • 1 (64)
  • 1 (65)
  • 1 (66)
  • 1 (67)
  • 1 (68)
  • 1 (69)
  • 1 (7)
  • 1 (70)
  • 1 (71)
  • 1 (72)
  • 1 (73)
  • 1 (74)
  • 1 (75)
  • 1 (76)
  • 1 (77)
  • 1 (78)
  • 1 (79)
  • 1 (8)
  • 1 (80)
  • 1 (81)
  • 1 (82)
  • 1 (83)
  • 1 (84)
  • 1 (9)
    27
    квітня
    2018

    "Дніпро-колиска життя".

    Єкологічна година

     До Дня захисту навколишнього середовища були запрошені третьокласники на бесіду про екологічні проблеми в світі і, звичайно, в Україні.

    Школярі досить грамотно відповіли на питання, що вивчає екологія, а потім з подивом прослухали факти про екологічні катастрофи, які трапилися  в останні десятиліття на Землі.

     Про пожежу на нафтовидобувній платформі Piper Alpha  слухачі  дізналися вперше. Вони жахнулися наслідків, які донині дають про себе знати, і які ще нескоро будуть повністю ліквідовані. Аварії на ЧАЕС і на АЕС Фукусіма-1 -  найбільші екологічні катастрофи в світі.  Досьогодні  частина території навколо Чорнобильської АЕС вважається непридатною для постійного проживання, а біля берегів Японії відбулося зараження тварин і риб, а у деяких мешканців акваторії почалися різні фізіологічні та генетичні зміни.

     Учні проявили обізнаність про те, що в Тихому океані є область, яку називають Східним сміттєвим континентом. Тут скупчилися пластикові відходи  з Азії та Америки. Залишки пластика нагадують  зоопланктон  і риби приймають його за їжу.

     Школярі не могли зрозуміти, як же людство змогло допустити таку наругу над природою, яка,  в свою чергу, намагається помститися за нетактовне до себе ставлення.

     Вихованці задалися питаннями: як же можна виправити ситуацію, як відновити гармонію між людьми і природою?

     Деякі позитивні зміни не змогли не порадувати.

     У деяких країнах Європи навчилися так переробляти сміття, що при цьому виходить електроенергія.

     Програма Reuse-A-Shoe, яку запустила компанія Nike, дозволяє переробляти старі кросівки в матеріал для спортивних майданчиків.

    В одному з англійських міст електростанція працює на кавовій гущі.

     В Австралії для запобігання загибелі коал під колесами автомобілів простягають штучні ліани, що з'єднують евкаліпти по обидва боки траси.

    А які ж заходи проводяться в Україні?

     Чи дбаємо ми про навколишнє середовище, чи  намагаємося  повернути колишню міць річці Дніпро?

     Чому до цього часу  ми продовжуємо варварськи поводитися з природою і не думаємо про наслідки, які можуть бути жахливими і незворотними?

    Учні пообіцяли, що після нашої бесіди вони постараються поступово змінити своє ставлення до природи, навчитися жити з нею в гармонії.

     Дуже хочеться вірити, що  діти серйозно задумаються про екологічні проблеми і з часом приймуть найактивнішу участь в заходах, спрямованих на відновлення балансу в навколишньому світі.

     

     Будемо сподіватися, що кожне зернятко, "посаджене" в душі школярів, проросте міцним паростком любові до всього живого і бажання жити в унісон з усім світом!

     

    Заходи та звіти

    Go to top