Нові надходження книжок до бібліотеки:

  • 1 (1)
  • 1 (10)
  • 1 (11)
  • 1 (12)
  • 1 (13)
  • 1 (14)
  • 1 (15)
  • 1 (16)
  • 1 (17)
  • 1 (18)
  • 1 (19)
  • 1 (2)
  • 1 (20)
  • 1 (21)
  • 1 (22)
  • 1 (23)
  • 1 (24)
  • 1 (25)
  • 1 (26)
  • 1 (27)
  • 1 (28)
  • 1 (29)
  • 1 (3)
  • 1 (30)
  • 1 (31)
  • 1 (32)
  • 1 (33)
  • 1 (34)
  • 1 (35)
  • 1 (36)
  • 1 (37)
  • 1 (38)
  • 1 (39)
  • 1 (4)
  • 1 (40)
  • 1 (41)
  • 1 (42)
  • 1 (43)
  • 1 (44)
  • 1 (45)
  • 1 (46)
  • 1 (47)
  • 1 (48)
  • 1 (49)
  • 1 (5)
  • 1 (50)
  • 1 (51)
  • 1 (52)
  • 1 (53)
  • 1 (54)
  • 1 (55)
  • 1 (56)
  • 1 (57)
  • 1 (58)
  • 1 (6)
  • 1 (7)
  • 1 (8)
  • 1 (9)
    30
    березня
    2019

    "Соборність душ, що служать Мельпомені".

    Урок-зустріч

     День театру - це завжди радість, яку відчуваєш від зустрічі з прекрасним. Це справжня насолода, коли можна поринути в чудову атмосферу, створену на сцені майстрами своєї справи.

     Напевно, складно знайти людину, яка б була байдужою до театру.Але з історією створення самого театру, на жаль, знайомі не всі.

     Особливо це стосується дітей, адже для них найголовнішим є саме уявлення і гра акторів.

     Тому в ЗБІЦ був проведений захід, присвячений  знайомству з  різними театрами  світу.  В цей день  було знайомство з японським театром.

     Як і очікувалося, учні вперше знайомилися з цією інформацією. Історія створення театру НО була для слухачів дуже цікавою, адже вони навіть не здогадувалися, що, починаючи з 14 століття і до наших днів, головний герой веде оповідання на архаїчній  мові, а відсутність декорацій тільки підсилює філософське значення. 

     Маски є головним атрибутом, причому вони не уявляють того чи іншого персонажа, а висловлюють емоції. Почуття смутку і радості, гніву і смиренності створюються за рахунок гри світла, нахилів голови, композицій мовного хору і музичного супроводу.

     Театр НО побудований на уяві глядачів, і в цьому його унікальність.

     Школярі переглянули фрагмент театральної вистави цього театру, який залишив їх в повному невіданні. Глибокий сенс юні глядачі, звичайно ж, не змогли вловити, а "бездіяльність" актора, його маленькі кроки по сцені, незвичайний речитатив, здалися їм дивними й одночасно кумедними.

     Після знайомства з таким своєрідним театром Кабукі викликав у школярів масу позитивних емоцій. Його уявлення, в яких з'єднані  вірші, пісні і танці, дуже сподобалися глядачам. Особливо здивувало їх те, що чоловіки грають жіночі ролі. А чому існує така традиція, учні дізналися з розповіді про історію створення цього театру.

     Кабукі втілює буддистські ідеї про винагороду страждущій  людині і неодмінне покарання лиходія. Ця ідея здалася глядачам дуже близькою, тому і фрагмент п'єси дуже сподобався.

     Сюжет про Бунраку (ляльковий театр), був зустрінутий дуже весело. Учні переглянули, як виготовляються ляльки і як ними керують 3 людини. Їх здивувало те, що всі частини тіла ляльок дуже рухливі, і встановлюються вони на спеціальну раму.

     Учасники заходу дізналися, що найголовніший в цих шоу є гідайю-читець, який не тільки виконує монологи і діалоги, але ще й видає необхідні звуки, шуми, скрипи.

     Школярі так занурилися в атмосферу японського театрального мистецтва, що не помітили, як пролетів час.

     Учні ввібрали всю інформацію як губки і впевнено повторили назви всіх видів японського театру. Дивлячись на їхні радісні обличчя, було зрозуміло, що тема знайшла відгук в їхніх серцях, а, значить і розбудила  цікавість до прекрасного. А все це разом дає нам натхнення і сили творити добро і дарувати радість оточуючим .

    Теги День театру Урок-зустріч

    Проект «Карта бібліотек України»

    uba2019

    Заходи та звіти

    Go to top