Нові надходження книжок до бібліотеки:

  • Nov (1)
  • Nov (10)
  • Nov (11)
  • Nov (12)
  • Nov (13)
  • Nov (14)
  • Nov (15)
  • Nov (16)
  • Nov (17)
  • Nov (18)
  • Nov (19)
  • Nov (2)
  • Nov (20)
  • Nov (21)
  • Nov (22)
  • Nov (23)
  • Nov (24)
  • Nov (25)
  • Nov (27)
  • Nov (28)
  • Nov (29)
  • Nov (3)
  • Nov (30)
  • Nov (31)
  • Nov (32)
  • Nov (33)
  • Nov (34)
  • Nov (35)
  • Nov (36)
  • Nov (37)
  • Nov (38)
  • Nov (4)
  • Nov (40)
  • Nov (41)
  • Nov (5)
  • Nov (6)
  • Nov (8)
  • Nov (9)

          Електронна інтерактивна дошка - це сенсорна панель, що працює в комплексі з комп'ютером і проектором. Перші інтерактивні дошки були випущені фірмою SMART Technologies в 1991 році. Викладачі стали першими, хто усвідомив потенціал електронних інтерактивних дошок для навчання, нарад і презентацій. І до цього дня інтерактивними дошками головним чином користуються саме викладачі (в основному, в США і Великобританії).

         Як електронна інтерактивна дошка може бути використана в середовищі навчання? Електронні інтерактивні дошки - це ефективний спосіб впровадження електронного змісту і мультимедійних матеріалів в масове середовище навчання. Можна перерахувати наступні види освітньої діяльності, доступні при використанні електронної інтерактивної дошки:

    • робота з текстом і зображеннями;
    • створення заміток за допомогою електронного чорнила;
    • збереження зроблених заміток для передачі по електронній пошті, розміщення в Інтернеті або друці;
    • колективний перегляд Web – сайтів;
    • свобода пересування по класу при демонстрації програмного забезпечення чи роботі з ним перед аудиторією;
    • створення за допомогою шаблонів і зображень власних завдань для занять;
    • демонстрація і нанесення заміток поверх освітніх відео кліпів;
    • використання вбудованого в програмне забезпечення інтерактивної дошки презентаційного інструментарію для збагачення дидактичного матеріалу;
    • демонстрація презентацій, створених учнями.

    Переваги роботи з інтерактивними дошками.

    Основні:

    • сумісна з програмами для усіх років навчання;
    • посилює подачу матеріалу, дозволяючи викладачам ефективно працювати з веб — сайтами і іншими ресурсами;
    • надає більше можливостей для взаємодії і обговорення в класі;
    • робить заняття цікавими і захоплюючими для викладачів і учнів завдяки різноманітному і динамічному використанню ресурсів, розвиває мотивацію.

    Переваги для викладачів:

    • дозволяє викладачам пояснювати новий матеріал з центру класу;
    • заохочує імпровізацію і гнучкість, дозволяючи викладачам малювати і робити записи поверх будь-яких застосувань і веб-ресурсів;
    • дозволяє викладачам зберігати і роздруковувати зображення на дошці, включаючи будь-які записи, зроблені під час заняття, не витрачаючи при цьому багато часу і сил і спрощуючи перевірку засвоєного матеріалу;
    • дозволяє викладачам ділитися матеріалами один з одним і знову використовувати їх;
    • зручна при роботі у великій аудиторії;
    • надихає викладачів на пошук нових підходів до навчання, стимулює професійний ріст.

    Переваги для учнів:

    • робить заняття цікавими і розвиває мотивацію;
    • надає більше можливостей для участі в колективній роботі, розвитку особистих і соціальних навичок;
    • звільняє від необхідності записувати завдяки можливості зберігати і друкувати усе, що з'являється на дошці;
    • учні починають розуміти складніші ідеї в результаті яснішою, ефективної і динамічної подачі матеріалу;
    • дозволяє використовувати різні стилі навчання, викладачі можуть звертатися до всіляких ресурсів, пристосовуючись до визначених потреб;
    • учні починають працювати більше творчо і стають упевненими в собі;
    • їм не потрібна клавіатура, щоб працювати з цим устаткуванням, таким чином підвищується залученість початкових класів, що вчаться, або дітей з обмеженими можливостями.

    Чинники ефективного використання:

    • забезпечення доступу до інтерактивної дошки, щоб викладачі могли набратися досвіду;
    • використання дошки не лише викладачами, але і учнями;
    • надання викладачеві часу на підготовку до заняття;
    • тимчасові витрати викладача для того, щоб стати упевненим користувачем і підібрати ресурси для заняття;
    • обмін ідеями і ресурсами між викладачами;
    • розташування дошки в класі так, щоб не заважало сонячне світло і ніщо не знаходилося між проектором і дошкою;
    • високий рівень надійності і технічної підтримки, щоб звести до мінімуму можливі проблеми.

    Заходи та звіти

    Go to top