Нові надходження книжок до бібліотеки:

  • 51018 (1)
  • 51018 (10)
  • 51018 (11)
  • 51018 (12)
  • 51018 (13)
  • 51018 (14)
  • 51018 (15)
  • 51018 (16)
  • 51018 (17)
  • 51018 (18)
  • 51018 (19)
  • 51018 (2)
  • 51018 (20)
  • 51018 (21)
  • 51018 (22)
  • 51018 (23)
  • 51018 (24)
  • 51018 (25)
  • 51018 (26)
  • 51018 (27)
  • 51018 (28)
  • 51018 (29)
  • 51018 (3)
  • 51018 (30)
  • 51018 (31)
  • 51018 (32)
  • 51018 (33)
  • 51018 (34)
  • 51018 (35)
  • 51018 (36)
  • 51018 (37)
  • 51018 (38)
  • 51018 (39)
  • 51018 (4)
  • 51018 (40)
  • 51018 (41)
  • 51018 (42)
  • 51018 (43)
  • 51018 (44)
  • 51018 (46)
  • 51018 (48)
  • 51018 (49)
  • 51018 (5)
  • 51018 (50)
  • 51018 (51)
  • 51018 (52)
  • 51018 (53)
  • 51018 (54)
  • 51018 (55)
  • 51018 (56)
  • 51018 (57)
  • 51018 (58)
  • 51018 (6)
  • 51018 (7)
  • 51018 (8)
  • 51018 (9)

          Електронна інтерактивна дошка - це сенсорна панель, що працює в комплексі з комп'ютером і проектором. Перші інтерактивні дошки були випущені фірмою SMART Technologies в 1991 році. Викладачі стали першими, хто усвідомив потенціал електронних інтерактивних дошок для навчання, нарад і презентацій. І до цього дня інтерактивними дошками головним чином користуються саме викладачі (в основному, в США і Великобританії).

         Як електронна інтерактивна дошка може бути використана в середовищі навчання? Електронні інтерактивні дошки - це ефективний спосіб впровадження електронного змісту і мультимедійних матеріалів в масове середовище навчання. Можна перерахувати наступні види освітньої діяльності, доступні при використанні електронної інтерактивної дошки:

    • робота з текстом і зображеннями;
    • створення заміток за допомогою електронного чорнила;
    • збереження зроблених заміток для передачі по електронній пошті, розміщення в Інтернеті або друці;
    • колективний перегляд Web – сайтів;
    • свобода пересування по класу при демонстрації програмного забезпечення чи роботі з ним перед аудиторією;
    • створення за допомогою шаблонів і зображень власних завдань для занять;
    • демонстрація і нанесення заміток поверх освітніх відео кліпів;
    • використання вбудованого в програмне забезпечення інтерактивної дошки презентаційного інструментарію для збагачення дидактичного матеріалу;
    • демонстрація презентацій, створених учнями.

    Переваги роботи з інтерактивними дошками.

    Основні:

    • сумісна з програмами для усіх років навчання;
    • посилює подачу матеріалу, дозволяючи викладачам ефективно працювати з веб — сайтами і іншими ресурсами;
    • надає більше можливостей для взаємодії і обговорення в класі;
    • робить заняття цікавими і захоплюючими для викладачів і учнів завдяки різноманітному і динамічному використанню ресурсів, розвиває мотивацію.

    Переваги для викладачів:

    • дозволяє викладачам пояснювати новий матеріал з центру класу;
    • заохочує імпровізацію і гнучкість, дозволяючи викладачам малювати і робити записи поверх будь-яких застосувань і веб-ресурсів;
    • дозволяє викладачам зберігати і роздруковувати зображення на дошці, включаючи будь-які записи, зроблені під час заняття, не витрачаючи при цьому багато часу і сил і спрощуючи перевірку засвоєного матеріалу;
    • дозволяє викладачам ділитися матеріалами один з одним і знову використовувати їх;
    • зручна при роботі у великій аудиторії;
    • надихає викладачів на пошук нових підходів до навчання, стимулює професійний ріст.

    Переваги для учнів:

    • робить заняття цікавими і розвиває мотивацію;
    • надає більше можливостей для участі в колективній роботі, розвитку особистих і соціальних навичок;
    • звільняє від необхідності записувати завдяки можливості зберігати і друкувати усе, що з'являється на дошці;
    • учні починають розуміти складніші ідеї в результаті яснішою, ефективної і динамічної подачі матеріалу;
    • дозволяє використовувати різні стилі навчання, викладачі можуть звертатися до всіляких ресурсів, пристосовуючись до визначених потреб;
    • учні починають працювати більше творчо і стають упевненими в собі;
    • їм не потрібна клавіатура, щоб працювати з цим устаткуванням, таким чином підвищується залученість початкових класів, що вчаться, або дітей з обмеженими можливостями.

    Чинники ефективного використання:

    • забезпечення доступу до інтерактивної дошки, щоб викладачі могли набратися досвіду;
    • використання дошки не лише викладачами, але і учнями;
    • надання викладачеві часу на підготовку до заняття;
    • тимчасові витрати викладача для того, щоб стати упевненим користувачем і підібрати ресурси для заняття;
    • обмін ідеями і ресурсами між викладачами;
    • розташування дошки в класі так, щоб не заважало сонячне світло і ніщо не знаходилося між проектором і дошкою;
    • високий рівень надійності і технічної підтримки, щоб звести до мінімуму можливі проблеми.

    Заходи та звіти

    Go to top