З реорганізацією в 2003 році Центральної міської бібліотеки в Загальноміський бібліотечно-інформаційний центр (ЗБІЦ), змінюється і його структура.

 На сьогоднішній день до відділу обслуговування входять: читальна зала та відділ сімейного читання, який в свою чергу поділяється на абонемент художньої літератури, на абонемент галузевої літератури та службу інформаційного комфорту.

 Відділ здійснює оперативне бібліотечно–бібліографічне, інформаційне обслуговування користувачів згідно з їх запитами, формує фонд навчальних  та художніх видань, організує його збереження та використання, аналізує використання видань, його тематику та кількісну відповідність запитам користувачів. Постійно працює над розширенням номенклатури бібліотечно-інформаційних послуг, удосконалює традиційні і впроваджує нові форми і методи в роботи на основі новітніх інформаційних технологій та комп'ютеризації  інформаційно-бібліотечних процесів.

 Наша бібліотека  - це насамперед інформаційний центр, де людина може знайти необхідну їй інформацію, використовуючи різні джерела - книги, періодичні видання, аудіо та відео матеріали. Наше завдання – надати Вам джерело інформації і можливість із ним працювати. А на скільки  максимально корисно для себе Ви використаєте те, що вдається знайти, залежить тільки від Вас.   

 Оперативність виконання читацьких вимог, висока культура обслуговування, професіоналізм співробітників бібліотеки дозволяє щороку обслуговувати понад  6 тис. читачів. Щорічна книговидача складає понад 121 тис. примірників. Це можна пояснити досить повною укомплектованістю фонду, широтою хронологічного охоплення видань, універсальністю змісту фонду бібліотеки. Велику роль тут відіграє і розташування фондів, і оперативне інформування про нові надходження.

Людмила Анатоліївна Рибка - завідуюча відділом обслуговування

Хостинг от Макхост

Go to top